הקלד כדי לחפש

בריאות דיאטה זוגיות כושר כללי תזונה

תוכנית ה21 ימים של הליכה שתעזור לכם להוריד במשקל

1

ביום ובגיל שבו רובנו נשארים בישיבה ולא פעילים, על ידי לזוז יותר וללכת יותר לטיולים בניגוד לעלות במעלית או בדרגנוע, יכול להגדיל באופן דרמטי את חילוף החומרים שלנו ויעזור לנו לשרוף הרבה יותר קלוריות. בעוד שרוב האנשים בעולם המערבי מנסים לאבד קצת שומן בגוף ולהשיג קצת שרירים, רובנו לא ממש דובגים בתוכניות שלנו. לכן זה פשוט, תוכנית ההליכה 20 דקות ביום מתאימה כמעט לכל המתחילים.

במשך השבוע הראשון, צריך להקדיש חמש דקות בבוקר ובלילה להליכה. לשמור על קצב  מתון עד קל כלומר אתם עדיין יכולים לשוחח תוך כדי הליכה אבל בקצב מתון. אתם אולי  תתנשפו קצת ויכולים ולהיות נפוחים מעט. עם חלוף הימים, אתם צריכים להגדיל את הזמן שאתם בשתי דקות. אז ביום שני, שבע דקות של הליכה בתחילת וסוף היום. ביום השלישי זה 9 דקות בתחילת ובסוף היום. אז עד סוף השבוע הראשון, אתהם צריכים ללכת 17 עד 20 דקות פעם בהתחלת היום ופעם בסוף היום.

6
עמוד מספר 2
7

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *