הקלד כדי לחפש

כושר תזונה

תרגילי הכושר הביתיים הטובים ביותר שיעזרו לכם להיפטר מהשומן בבטן! זה ימיס לכם את השומן!

Share

כל אישה חושקת בישבן הדוק, חטוב ובנוי כזה שאפשר לראות בפרסומות עבור מוצרים נגד צלוליטיס. לא רק שישבן חטוב נראה נפלא, הוא גם עוזר לשמור על יציבה טובה יותר ושומרת על גב ישר. חוץ מזה, גברים אוהבים את זה מאוד.
לכן, אל תמתיני והתחילי לעצב את הישבן שלך עכשיו. תוך זמן קצר במיוחד, תתחילי להרגיש איך הבגדים שלך יושבים עלייך טוב יותר וכך תרגישי יותר ביטחון.

עשי צעד גדול קדימה עם רגל ימיני והנמיכי את פלג הגוף העליון שלך כלפי מטה, עד שהברך שלך יוצרת זווית של 90°, והברך השמאלית נמצאת מעבר לרצפה. אל תזיזי את הרגל השמאלית והחזירי את רגל ימין לתנוחה הראשוני. במהלך התרגיל, הגבר שלך צריך להישאר ישר כל הזמן. ברך ימין לא צריכה לעבור את הבהונות, זה אמור להיות ההפך, אז היי זהירה.
לאחר מכן, קחי צעד גדול עם רגל שמאל וחזרי על התרגיל. יש לבצע 20 חזרות (10 ברגל ימין, ו-10 ברגל שמאל).
תוכלי להשתמש במשקולות קטנות שתחזיקי ביד במהלך האימון, או שתוכלי לשים את ידייך על המותניים במקום.
התרגיל הזה יעזור לך לחזק את הישבן והירכיים.

עמוד מספר 2

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *