הקלד כדי לחפש

כושר תזונה

תרגיל הכושר הטוב ביותר – כך תשרפו פי 6 יותר קלוריות מריצה

1

כולנו יודעים שריצה מומלצת מאוד כדי לשרוף קלוריות ולהוריד במשקל. אבל מה שאף אחד לא מספר לכם, הוא שלאחור יכולה אף להיות יותר אפקטיבית.

ריצה אחורנית היא אימון קשה אך אפקטיבי שמפחית את הסיכוי לפציעות ועוזר לכם לחזק את פלג הגוף התחתון שלכם, וגם עוזר להוריד במשקל.
לא רק שזה שורף קלוריות, התרגיל הזה עובד על כל קבוצות השרירים, במיוחד את שריר הירך הארבע-ראשי. רק לשם השוואה, 100 צעדים לאחור שווים 1000 של הליכה. צעד אחורה על ההליכון שווה ל-6 צעדים רגילים. נשמע מצוין!
אז מה יוצא לכם מלרוץ אחורנית?

6
עמוד מספר 1
7

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *