הקלד כדי לחפש

כושר

12 דרכים מגובות על ידי המדע להוריד במשקל ללא דיאטות קפדניות

Share

האם ידעתם שצריך שעה ו-40 דקות של הליכה מהירה על מנת להוריד חטיף שוקולד? לא קל להתחיל לקחת שליטה על הרגלי האכילה ולהוריד במשקל, במיוחד אם לא יודעים איפה להתחיל. אספנו כמה טיפים שיעזרו לכם להוריד במשקללאכול אוכל חריףמדענים קנדים הוכיחו כי אוכל חריף מגביר את חילוף החומרים ומונע מאיתנו לאכול מאכלים מתוקים או מלוחים. מומלץ לאכול מנות עם רטבים או תבלינים חריפים. קפסאיצין, המרכיב בפלפלים אדומים שגורם להם להיות כה חריפים, מעיר את המערכת החיסונית ומדכא את התיאבון. תוכלו להוסיף פלפל חריף לביצה מקושקשת, פסטה, ריזוטו או בשר.



בחרו צלחות מתאימותמדענים מאוניברסיטת קורנל הוכיחו שאם צבע הצלחת תואם לצבע המנה, יותר סביר שתאכל יותר ממנה. אם יש לך יכולת בחירה, תבחר בצלחות כחולות. הצבע הזה נחשב כצבע המתאים ביותר כיוון שהוא לא תואם בצבע לדגים, בשר או ירקות.

עמוד מספר 2
 

 

כתבות נוספות

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *