הקלד כדי לחפש

דיאטה

4 דרכים יעילות במיוחד למניעת העלה במשקל בגיל המעבר

1

לפי מדענים, המטאבוליזם שלנו מאט ב2% בכל עשור שלנו אחרי גיל 20. אנו גם נוטים לזוז פחות ככל שאנו מתגברים. מטאבוליזם איטי, מעט פעילות פיזית, והרגלי אכילה לא בריאים יכולים להוביל לעלייה במשקל ובעיות בריאותיות בשלה אמצע החיים. ראו אילו שלבים אתם יכולים לעשות על מנת להגביר את המטאבוליזם שלכם ולשמור על המשקל שלכם תחת שליטה.

כולנו יודעים שאימון גופני ודביקה בדיאטה הם נחוצים כאשר זה מגיע לשליטה במשקל שלכם. אבל כמה מאיתנו זוכרים שהגברת המטאבוליזם שלנו היא נחוצה על מנת להישאר בריאים ושמירה על צורת הגוף, כמה שהמטאבוליזם הוא יותר איטי זה יכול להיות סימן לבעיה בריאותית רצינית ויכול להרוס את המאמצים שלנו להישאר בכושר.

6
עמוד מספר 1
7

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *